Καλώς ήρθατε στον επίσημο ιστότοπο του 5ου Πρότυπου Γυμνασίου Χαλκίδας
Δρόμοι της Ιστορίας
Εκπαιδευτική Επιμορφωτική Δράση του 5ου Πρότυπου Γυμνασίου Χαλκίδας
Δράση Ψηφιακές Δεξιότητες-Ανοιχτοί Κώδικες
Το σχέδιο δράσης του σχολείου μας για την ψηφιακή εκπαίδευση συνίσταται στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού και δεξιοτήτων STEAM με έμφαση την χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα για την κατάκτηση αυτών των δεξιοτήτων.
SELFIE 2021- 2022
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έλαβαν μέρος στο SELFIE. Το εργαλείο SELFIE έχει στόχο να ενθαρρύνει την αυτοαξιολόγηση όσον αφορά τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών για διδασκαλία και μάθηση. Το SELFIE αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με μια διεθνή ομάδα εμπειρογνωμόνων.
Όμιλος Ρομποτικής
Στον Όμιλο Ρομποτικής οι μαθητές αξιοποιώντας τον εξοπλισμό του εργαστηρίου πληροφορικής του Σχολείου μας, μαθαίνουν να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ένα robot χρησιμοποιώντας το πακέτο ρομποτικής LEGO Mindstorms EV3.
Όμιλος Στατιστικής : Οι Stat-Teens
Στόχος των STAT-teens είναι η περιήγηση στο θαυμαστό κόσμο της Στατιστικής Επιστήμης, μαθαίνοντας τον τρόπο συλλογής, επεξεργασίας και παρουσίασης στατιστικών δεδομένων καθώς και την εφαρμογή των συμπερασμάτων τους στην καθημερινότητά τους.
Δράση Σύνδεση με την τοπική κοινωνία
Tο σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μεθόδων επικοινωνίας και εκπαίδευσης συνδεδεμένων με την τοπική κοινωνία προσφέροντας στους/στις μαθητές/τριες τις κατάλληλες γνώσεις έτσι ώστε να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον μέσα από πλήθος εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα έχοντας οι μαθητές/τριες τη δυνατότητα να διαπαιδαγωγούνται με δημιουργικό τρόπο προετοιμαζόμενοι/ες να γίνουν οι ακαδημαϊκοί πολίτες του μέλλοντος.
Όμιλος Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας
Οι επιτυχημένοι εργαζόμενοι του μέλλοντος
Όμιλος Ιστορίας: Δρόμοι της Ιστορίας
Ελάτε να γνωρίσουμε την πόλη μας με έναν διαφορετικό τρόπο. Να περπατήσουμε στους δρόμους της, να συναντήσουμε πρόσωπα και τόπους της πιο μακρινής αλλά και της νεότερης ιστορίας της.
Όμιλος Αγγλικής Γλώσσας: Let’s (b)LO(g)NDON!
Ένα ταξίδι-εξερεύνηση στο συναρπαστικό Λονδίνο και την ιστορία του μέσα από διάσημα αξιοθέατα. Στις αποσκευές μας η διάθεση για εξερεύνηση και συνεργασία, η Αγγλική γλώσσα και οι νέες τεχνολογίες.
Δράση Συμπερίληψη και Δεξιότητες Ζωής
Όμιλος Θεάτρου
Ασκήσεις σωματικής έκφρασης, θεατρικού παιχνιδιού, αυτοσχεδιασμοί στοχεύουν στην αφύπνιση της «σωματικής ευφυΐας» των παιδιών, ώστε να οδηγηθούν σταδιακά στη δημιουργία,να διασκευάσουν ένα υπάρχον κείμενο ή να επινοήσουν ένα εξ ολοκλήρου δικό τους παραστασιακό γεγονός/έργο, μέσα στο οποίο κείμενα και ιδέες των παιδιών μπορούν να συνυπάρχουν με λογοτεχνικά/ιστορικά ή άλλα συγκείμενα.
Λέσχη Μουσικής
Φτιάχνουμε Μπάντα;
Λέσχη Φωτογραφίας
“Η ζωή είναι στιγμές...”
Λέσχη Κηπουρικής
“Το σιωπηλό τραγούδι των φυτών”
Λέσχη Σκακιού
«64 τετράγωνα»

Αγαπητοί γονεις και κηδεμόνες,

σύμφωνα με τις συστάσεις του ΥΠΑΙΘΑ εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται από το υπουργείο Παιδείας, να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα. Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για το σχολικό έτος 2023-24, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19 ή στην έξαρση της εποχικής γρίπης.

Για να εκδοθεί η απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πρέπει οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών να υποβάλλουν στον υπεύθυνο-η εκπαιδευτικό του τμήματος 1) Υπεύθυνη δήλωση -Αίτηση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, και 2) Βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR) και στην περίπτωση εποχικής γρίπης Βεβαίωση δημόσιου ή ιδιωτικού νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της.

Συνημμένη θα βρείτε την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ και τη σχετική Υπεύθυνη δήλωση-Αίτηση η οποία μαζί με την βεβαίωση θετικού ελέγχου και νόσησης από γιατρό ή νοσοκομείο θα παραδίδεται ιδιοχείρως στον υπεύθυνο-η εκπαιδευτικό του τμήματος με την επιστροφή του μαθητή-μαθήτριας στο σχολείο.