Καλώς ήρθατε στον επίσημο ιστότοπο του 5ου Πρότυπου Γυμνασίου Χαλκίδας
Δρόμοι της Ιστορίας
Εκπαιδευτική Επιμορφωτική Δράση του 5ου Πρότυπου Γυμνασίου Χαλκίδας
Δράση Ψηφιακές Δεξιότητες-Ανοιχτοί Κώδικες
Το σχέδιο δράσης του σχολείου μας για την ψηφιακή εκπαίδευση συνίσταται στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού και δεξιοτήτων STEAM με έμφαση την χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα για την κατάκτηση αυτών των δεξιοτήτων.
Δράση Σύνδεση με την τοπική κοινωνία
Tο σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μεθόδων επικοινωνίας και εκπαίδευσης συνδεδεμένων με την τοπική κοινωνία προσφέροντας στους/στις μαθητές/τριες τις κατάλληλες γνώσεις έτσι ώστε να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον μέσα από πλήθος εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα έχοντας οι μαθητές/τριες τη δυνατότητα να διαπαιδαγωγούνται με δημιουργικό τρόπο προετοιμαζόμενοι/ες να γίνουν οι ακαδημαϊκοί πολίτες του μέλλοντος.
Δράση Συμπερίληψη και Δεξιότητες Ζωής
SELFIE 2023- 2024
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έλαβαν μέρος στο SELFIE. Το εργαλείο SELFIE έχει στόχο να ενθαρρύνει την αυτοαξιολόγηση όσον αφορά τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών για διδασκαλία και μάθηση. Το SELFIE αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με μια διεθνή ομάδα εμπειρογνωμόνων.
Όμιλος Ιστορίας: υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ιωάννα Ηλιοπούλου, κάθε Δευτέρα 14.15 – 15.45
Ελάτε να γνωρίσουμε την πόλη μας με έναν διαφορετικό τρόπο. Να περπατήσουμε στους δρόμους της, να συναντήσουμε πρόσωπα και τόπους της πιο μακρινής αλλά και της νεότερης ιστορίας της.
Όμιλος Ρομποτικής: υπεύθυνη εκπαιδευτικος Ελεάνα Κεσκίνη, κάθε Παρασκευή 14.15 – 15.45
Στον Όμιλο Ρομποτικής οι μαθητές αξιοποιώντας τον εξοπλισμό του εργαστηρίου πληροφορικής του Σχολείου μας, μαθαίνουν να κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ένα robot χρησιμοποιώντας το πακέτο ρομποτικής LEGO Mindstorms EV3.
Όμιλος Στατιστικής Α: υπεύθυνη εκπαιδευτικός Καραδήμου Ασημίνα κάθε Τρίτη 14.15-15.45
Ο όμιλος Στατιστικής Α ́ απευθύνεται σε μαθητές – τριες που επιθυμούν πρώτη φορά να έρθουν σε επαφή και να περιπλανηθούν στον κόσμο της στατιστικής.
Όμιλος Στατιστικής Β: υπεύθυνη εκπαιδευτικός Αγγελική Σιμιτζή, κάθε Τρίτη 14.15-15.45
Ο Όμιλος Στατιστικής Β έρχεται σε συνέχεια του ομίλου Στατιστικής Α, συνεχίζοντας την γνωριμία με τις βασικές στατιστικές έννοιες, καθώς και την γνωριμία με την έννοια των Πιθανοτήτων και τη χρήση τους σε στατιστικές έρευνες.
Όμιλος προγραμματισμού ΙΙ: υπεύθυνη εκπαιδευτικός Νικολέττα Λαλάκου κάθε Τετάρτη 14.15 – 15.45
Το 5ο Πρότυπο Γυμνάσιο Χαλκίδας θα προσφέρει φέτος μαθήματα με τίτλο “Προχωρημένος προγραμματισμός με Python» στα πλαίσια του ομίλου Προγραμματισμού II. Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν τις γνώσεις του στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python.
Όμιλος Θαλάσσιας Βιολογίας, υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σοφία Λιαμπότη, κάθε Τετάρτη 14.15 – 15.45
Θες να γίνεις ένας detective για το πώς επιδρούν οι ανθρώπινες δραστηριότητες στα θαλάσσια οικοσυστήματα; Τι είναι το φαινόμενο θερμοκηπίου, η οξίνιση των ωκεανών,η όξινη βροχή; Τι επίδραση έχουν τα φαινόμενα αυτά στα σφουγγάρια, στα κοράλλια , στα λιβάδια της Ποσειδωνίας;
Όμιλος Αγγλοφωνίας: υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Μαρία Αυγέρη, κάθε Τρίτη 14.15 -15.45
Ένα ταξίδι-εξερεύνηση στο συναρπαστικό Λονδίνο και την ιστορία του μέσα από διάσημα αξιοθέατα. Στις αποσκευές μας η διάθεση για εξερεύνηση και συνεργασία, η Αγγλική γλώσσα και οι νέες τεχνολογίες.
Όμιλος Ρητορικής στην Αγγλική Γλώσσα: υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σοφία Σταμούλη κάθε Τρίτη 14.15-15.45
Θέλεις να εκφράσεις σε κοινό την γνώμη σου ανοιχτά αλλά ντρέπεσαι ή φοβάσαι; Στον ‘Όμιλο Debate θα βρεις τον τρόπο να ξεπεράσεις τις δυσκολίες και να γίνεις ένας δυνατός/ή ομιλητής/-τρια με μέσο την Αγγλική Γλώσσα
Όμιλοs Εφαρμοσμένης Βιβλιοφιλίας, υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Ελένη Σουγιουλτζή, κάθε Τετάρτη 14.15 – 15.45
Στον όμιλο Εφαρμοσμένης Βιβλιοφιλίας θα προσπαθήσουμε να σχετιστούμε με το βιβλίο όσο πληρέστερα γίνεται. Θα διαβάσουμε, θα γράψουμε, θα συζητήσουμε, θα ταξινομήσουμε, θα ξεσκονίσουμε, θα σκεφτούμε, θα ερευνήσουμε, θα γνωρίσουμε. Ίσως στο τέλος και να εκδώσουμε..
Όμιλος Θεάτρου υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ευρώπη Ευαγγελοπούλου, κάθε Δευτέρα 14.15 – 15.45
Ασκήσεις σωματικής έκφρασης, θεατρικού παιχνιδιού, αυτοσχεδιασμοί στοχεύουν στην αφύπνιση της «σωματικής ευφυΐας» των παιδιών, ώστε να οδηγηθούν σταδιακά στη δημιουργία,να διασκευάσουν ένα υπάρχον κείμενο ή να επινοήσουν ένα εξ ολοκλήρου δικό τους παραστασιακό γεγονός/έργο, μέσα στο οποίο κείμενα και ιδέες των παιδιών μπορούν να συνυπάρχουν με λογοτεχνικά/ιστορικά ή άλλα συγκείμενα.
Όμιλος Μουσικής, υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βάλια Σεβροπούλου κάθε Παρασκευή 14.15 – 15.45
Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο; Θα ήθελες να συμμετέχεις στο μουσικό σύνολο του σχολείου μας και να παίζεις μουσική με τους συμμαθητές σου; Στον όμιλο μουσικής θα δημιουργήσουμε ένα μουσικό σύνολο στο οποίο οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να συμπράξουν δημιουργικά μέσα από την εκτέλεση μουσικών οργάνων.
Όμιλος Εικαστικών: υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ερασμία Μακρυνικόλα, κάθε Τετάρτη 14.15 - 15.45
Ο όμιλος Εικαστικών ασχολείται με την Ιστορία της Τέχνης, τη δημιουργία καλλιτεχνικών έργων, καλλιτεχνικές δραστη- ριότητες, τον τρόπο που βλέπουμε και αναλύουμε ένα εικαστικό έργο τέχνης.

Α. Πριν τις εξετάσεις

  1. Η διεξαγωγή της δοκιμασίας (τεστ δεξιοτήτων) λαμβάνει χώρα το Σάββατο 18 Μαίου 2024 στις εγκαταστάσεις του 5ου Προτύπου Γυμνασίου Χαλκίδας εδώ και του ομόρου 4ου Λυκείου Χαλκίδας εδώ τα οποία ορίσθηκαν ως εξεταστικά κέντρα από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.

  2. Η κατανομή των μαθητών στα Εξεταστικά Κέντρα ανακοινώθηκε από την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 εδώ και εδώ μετά τις τυχόν διορθώσεις οριστικά την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 με:

α) Ανάρτηση στην ιστοσελίδα των Ε.Κ. στην οποία θα αναφέρονται μόνο ο κωδικός αίτησης του υποψηφίου, το Εξεταστικό Κέντρο,

β) Αναγραφή στο αποδεικτικό της αίτησης που θα εκτυπωθεί από τους γονείς και κηδεμόνες των υποψηφίων από την Τετάρτη 15 Μαΐου, διαθέσιμο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-seskholeio/ps-peis-es . Το παραπάνω αποδεικτικό της αίτησης οι υποψήφιοι οφείλουν να το προσκομίσουν κατά την είσοδό τους στο εξεταστικό κέντρο την ημέρα των εξετάσεων.

γ) Επίσης μέχρι την Τετάρτη 15/5/2024 με αποστολή sms μηνύματος στους γονείς και κηδεμόνες των υποψηφίων, που θα σταλεί από το MINEDU.GOV.

Η ταξινόμηση των υποψηφίων σε αίθουσες εντός του Ε.Κ. θα γνωστοποιηθεί την ημέρα των εξετάσεων μόνο στους πίνακες ανακοινώσεων εντός των χώρων του σχολείου στο οποίο θα εξετασθούν οι μαθητές/τριες, την ώρα που οι υποψήφιοι εισέρχονται για τη γραπτή δοκιμασία (τεστ) και όχι νωρίτερα.

Η κατανομή των επιτηρητών και των μαθητών στις αίθουσες του Εξεταστικού Κέντρου γίνεται γνωστή στους επιτηρητές μόνο κατά την προσέλευσή τους στο εξεταστικό κέντρο κατά την ημέρα των εξετάσεων και όχι νωρίτερα.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν πριν την ημέρα εξετάσεων εξασφαλίσει και να έχουν μαζί τους κατά την προσέλευση στο Ε.Κ.:

  1. το έγγραφο της ταυτοπροσωπίας τους το οποίο πρέπει να είναι σε ισχύ, (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο, αλλιώς ταυτοπροσωπία από Κ.Ε.Π. για όσους δεν έχουν συμπληρώσει τα 12 έτη).

  2. εκτυπωμένη την αίτησή τους από την πλατφόρμα των αιτήσεων στην οποία και αναγράφεται ο εξαψήφιος κωδικός υποψηφίου και το εξεταστικό κέντρο.

Την Παρασκευή 17/5/2024 το απόγευμα και αμέσως μετά τη κλήρωση για την εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία, θα πραγματοποιηθεί η απόδοση τυχαίων αριθμών στους υποψηφίους μαθητές και μαθήτριες των Προτύπων Σχολείων, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την κατάταξη τους στην περίπτωση της ισοβαθμίας μετά τη βαθμολόγηση των γραπτών. Ο κατάλογος των τυχαίων αριθμών θα γνωστοποιηθεί με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Π.Π.Σ..

ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτός ο αριθμός δεν είναι ο εξαψήφιος κωδικός που θα αναγραφεί στο απαντητικό φύλλο κατά την γραπτή δοκιμασία.


Β. Την ημέρα των εξετάσεων

  • Οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες προσέρχονται και αποχωρούν από το Ε.Κ. με ευθύνη των γονέων τους.

  • Οι υποψήφιοι/ες υποχρεούνται να προσέλθουν εγκαίρως στο Ε.Κ. προκειμένου εισέλθουν στο Ε.Κ. μία ώρα πριν την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας, δηλαδή στις 9:00 π.μ. Η ώρα έναρξης της γραπτής δοκιμασίας είναι 10:00 π.μ. Η διάρκεια της γραπτής δοκιμασίας είναι 150 λεπτά για τα Γυμνάσια και για υποψήφιους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ο χρόνος εξέτασής τους είναι επαυξημένος, κατά 45 λεπτά.

  • Δυνατή αποχώρηση δίνεται μία ώρα μετά την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας.

  • Κατά την είσοδο των υποψηφίων μαθητών/τριών στο σχολείο, ελέγχονται τα στοιχεία τους με βάση τις καταστάσεις υποψηφίων. Στο προαύλιο του σχολείου υπάρχουν αναρτημένοι πίνακες με τα ονόματα των υποψηφίων ανά αίθουσα σε αλφαβητική σειρά, εκτός των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες ανά αίθουσα και πηγαίνουν στην αίθουσα συνοδεία του ενός εκ των επιτηρητών.

  • Οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες οφείλουν να προσκομίσουν, την αστυνομική ταυτότητά τους ή το διαβατήριο, ή την ταυτοπροσωπία, καθώς και το αποδεικτικό υποβολής της αίτησής τους, δηλαδή την αίτηση εκτυπωμένη που φέρει τον εξαψήφιο κωδικό υποψηφίου για την πλήρη ταυτοποίησή τους και το εξεταστικό κέντρο.

  • Αποκλείονται από τη συμμετοχή στις εξετάσεις οι μαθητές/μαθήτριες που:

    • δεν έχουν δηλώσει συμμετοχή στις εξετάσεις,

    • δεν έχουν αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας,

    • δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των επιτηρητών με αποτέλεσμα να παρακωλύουν τη διεξαγωγή των εξετάσεων.

  • Οι υποψήφιοι/ες επιτρέπεται να έχουν μαζί τους ένα μπουκάλι νερό, σκούρο μπλε ή μαύρο στυλό διαρκείας και γεωμετρικά όργανα.

  • Δεν επιτρέπεται η χρήση διορθωτικού, γόμας, ούτε αριθμομηχανής.

  • Τα κινητά τηλέφωνα και ρολόγια τύπου smart watch απαγορεύονται. Παραδίδονται στους επιτηρητές/τριες κατά την είσοδο στην αίθουσα απενεργοποιημένα πλήρως, και φυλάσσονται με το όνομα του υποψηφίου.

  • Οι επιτηρητές/τριες υποδεικνύουν στους μαθητές/τριες τη θέση τους στα θρανία σύμφωνα με τις καταστάσεις. Αν στην ίδια αίθουσα εξετάζονται αδέλφια, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε να μην κάθονται σε διαδοχικά θρανία.

  • Στη συνέχεια, οι επιτηρητές/τριες δίνουν σε κάθε μαθητή το απαντητικό φύλλο και τους ενημερώνουν για τον τρόπο συμπλήρωσης του.

  • Οι υποψήφιοι/ες για την εισαγωγή στην Α’ τάξη Προτύπου Γυμνασίου αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας διάρκειας 150 λεπτών. Στην Κατανόηση Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/-τριών στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, απλά άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών, πολυτροπικά κείμενα κ.λπ.) καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. Στα Μαθηματικά ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/-τριών στην κατανόηση και στην επίλυση προβλημάτων κυρίως της καθημερινής ζωής αλλά και προβλημάτων με απλές αριθμητικές πράξεις.

  • Οι υποψήφιοι/ες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δοκιμασίας. Για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία, το σύνολο των ερωτήσεων είναι 50, 25 για τα Μαθηματικά και 25 για την κατανόηση κειμένου της Ελληνικής Γλώσσας.

  • Όλες οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής. Σε κάθε ερώτηση δίνονται 4 πιθανές απαντήσεις, από τις οποίες οι υποψήφιοι/ες καλούνται να επιλέξουν τη σωστή.

  • Το σύνολο των αξιολογικών μονάδων είναι 100 για τα Πρότυπα Σχολεία, Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση.

  • Δεν προβλέπεται διαδικασία αναβαθμολόγησης.

  • Ο/Η μαθητής/τρια ΔΕ γράφει το όνομά του/της στο απαντητικό φύλλο ούτε κάτι άλλο παρά μόνο τον εξαψήφιο κωδικό του ως υποψηφίου στη προκαθορισμένη θέση (κουτάκια) το οποίο αντιγράφουν προσεκτικά από την εκτυπωμένη αίτηση. Οι μαθητές/τριες σε κάθε απάντηση πρέπει να μαυρίζουν όλο το κενό ενός και μόνο κύκλου αυτού που κρίνουν ως σωστή απάντηση, ώστε να είναι εφικτή η οπτική ανάγνωση από το ειδικό μηχάνημα που χρησιμοποιείται για την αυτοματοποιημένη διόρθωση των απαντήσεων. Εάν ο κύκλος είναι διαγραμμένος με Χ ή υπάρχει μαυρισμένος κύκλος πέραν του ενός ή και οποιαδήποτε άλλο αχνό επιπλέον σημάδι, το μηχάνημα ακυρώνει εντελώς την απάντηση ακόμη και αν ο υποψήφιος έχει επιλέξει τη σωστή (μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικές βιντεοσκοπημένες οδηγίες στην ιστοσελίδα: https://www.youtube.com/watch?v=fDr3J1LCYcc .

  • Οι επιτηρητές/τριες ελέγχουν τα στοιχεία ταυτότητας του/της μαθητή/τριας καθώς και αν έχει γράψει σωστά τον εξαψήφιο κωδικό υποψηφίου στο απαντητικό φύλλο.

  • Σε περίπτωση λάθους στη συμπλήρωση του εξαψήφιου κωδικού του μαθητή, αυτό πρέπει να διαπιστωθεί από τους επιτηρητές κατά τον έλεγχο, πριν τη διανομή των θεμάτων και πριν την έναρξη της διαδικασίας απάντησής τους από τους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιτηρητής καλεί μέλος της Επιτροπής Εξετάσεων του Εξεταστικού Κέντρου, το οποίο δίνει άλλο απαντητικό φύλλο στο μαθητή που συμπλήρωσε λάθος τον εξαψήφιο κωδικό του, παίρνει το λάθος συμπληρωμένο απαντητικό φύλλο, γράφει σε αυτό ευδιάκριτα «ΑΚΥΡΟ» με κόκκινο στυλό διαρκείας, υπογράφουν και οι δύο επιτηρητές και το φυλάσσουν για να το παραδώσουν στο τέλος της εξέτασης, στην επιτροπή εξετάσεων του Ε.Κ. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν αντικαθίσταται το απαντητικό φύλλο του μαθητή.

  • Σε περίπτωση απόντων μαθητών ή μαθητριών αναγράφεται από τους επιτηρητές το όνομα του απόντα στο αντίστοιχο απαντητικό φύλλο με την ένδειξη «ΑΠΩΝ/ΑΠΟΥΣΑ», με στυλό διαρκείας κόκκινου χρώματος, υπογράφεται από τους επιτηρητές και παραδίδεται στην επιτροπή εξετάσεων του Ε.Κ.

  • Από την χρονική στιγμή που φθάνουν τα θέματα στο Εξεταστικό Κέντρο έως και μία ώρα μετά την έναρξη της γραπτής δοκιμασίας, απαγορεύεται η είσοδος και έξοδος από το στο Εξεταστικό Κέντρο.

  • Τα θέματα προσκομίζονται στις αίθουσες, από μέλη της Επιτροπής Εξετάσεων του Ε.Κ., οπότε και αναγράφεται στον πίνακα ο χρόνος έναρξης, δυνατής αποχώρησης και λήξης της γραπτής δοκιμασίας.

  • Ακολούθως, οι επιτηρητές/τριες, αφού έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου των εξαψήφιων κωδικών των υποψηφίων, μοιράζουν τα φυλλάδια των θεμάτων στους μαθητές, πάνω στα οποία οι μαθητές αναγράφουν το όνομά τους. Ως πρόχειρο ο/η μαθητής/τρια αρχικά χρησιμοποιεί τις λευκές σελίδες των θεμάτων, ενώ, αν ζητηθούν επιπλέον σελίδες, τους δίδονται κόλλες Α4 για πρόχειρο, στις οποίες ο μαθητής/τρια γράφει το όνομά του και τις παραδίδει στο τέλος στους επιτηρητές μαζί με το απαντητικό φύλλο και το φυλλάδιο θεμάτων.

  • Οι μαθητές και μαθήτριες πρέπει να γνωρίζουν ότι βαθμολογούνται μόνο οι απαντήσεις που είναι σημειωμένες στο απαντητικό φύλλο με τον τρόπο που έχει προκαθοριστεί.

  • Θα πρέπει να τονιστεί στους μαθητές/τριες ότι δεν μπορούν να σβήσουν μια απάντηση που έχουν επιλέξει πάνω στο απαντητικό φύλλο. Πρέπει να συμπληρώσουν την απάντησή τους μόνο αφού αποφασίσουν ότι αυτή είναι η τελική τους επιλογή.

  • Όταν οι μαθητές/τριες ολοκληρώσουν την εξέταση, παραδίδουν το απαντητικό φύλλο, καθώς και τα πρόχειρα και τα φυλλάδια θεμάτων στους επιτηρητές/τριες.

  • Οι επιτηρητές/τριες υπογράφουν ολογράφως το απαντητικό φύλλο παρουσία του/της υποψηφίου και φυλάσσουν μόνο αυτό σε φάκελο που τοποθετούνται τα απαντητικά φύλλα των συνυποψηφίων του/της της ίδια αίθουσας. Τα φυλλάδια θεμάτων και τα πρόχειρα συλλέγονται ξεχωριστά και δεν φυλάσσονται.

  • Ο επιτηρητής σε καμία περίπτωση δεν γράφει οτιδήποτε άλλο πλην της υπογραφής του στο απαντητικό φύλλο του μαθητή.

  • Οι δύο τελευταίοι μαθητές/τριες αποχωρούν μαζί από την αίθουσα.

  • Οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με την ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.

Ευχόμαστε αυτή η δοκιμασία να συμβάλλει στην πρόοδο όλων των μαθητών!

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ και ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

 

Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο  με τις Οδηγίες καθώς και δείγμα του απαντητικού φύλλου κάτωθι.

5