μαθητικες κοινοτητες

 

    Θέσαμε 5 ερωτήσεις στους υποψήφιους και τις υποψήφιες για το δεκαπενταμελές και δημοσιεύουμε παρακάτω τις απαντήσεις τους, με τη σειρά που τις έχουν αποστείλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του σχολείου, ώστε να τους γνωρίσουμε καλύτερα.

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ποια είναι η άποψή σου για τη λειτουργία των Μαθητικών Κοινοτήτων;

Γιατί θέλεις να εκλεγείς στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου;

Ποια προβλήματα του σχολείου θεωρείς σημαντικά;

Πώς νομίζεις ότι μπορείς να συμβάλεις στη λύση τους;

Γράψε για κάτι άλλο που εσύ θεωρείς σημαντικό σχετικά με τη λειτουργία των Μαθητικών Κοινοτήτων.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

    Θεωρώ ότι οι μαθητικές κοινότητες ενός σχολείου είναι πολύ σημαντικές γιατί βοηθάνε το σχολείο να λειτουργήσει καλύτερα. Επίσης βοηθάει τους μαθητές να μάθουν να δουλεύουν ομαδικά και δημοκρατικά και τους εκπαιδεύει για μελλοντικές αντίστοιχες εμπειρίες . Ο λόγος που θέλω να εκλεγώ στο 15μελες του σχολείου είναι επειδή είμαι πρόθυμη να βοηθήσω το σχολείο μας σε πολλά πράγματα. Επιπλέον, σαν μέλος του 15μελους θα φροντίσω να υπάρχει συνεργασία ανάμεσα σε εμένα, τα υπόλοιπα μέλη και τους καθηγητές ώστε να μπορέσουμε να διοργανώσουμε περιπάτους και να λύσουμε άλλα προβλήματα του σχολείου και άλλα πράγματα για το σχολείο μας, επίσης είμαι πρόθυμη να ακούσω τις ιδέες όλων είτε είναι είτε όχι μέλη του 15μελους. Ένα πρόβλημα του σχολείου μας που θεωρώ σημαντικό είναι κάποια μέτρα για τον κορονοιό. Θεωρώ λάθος που στα περισσότερα τμήματα υπάρχουν πάνω από 20 παιδιά γιατί υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μεταδοθεί ο ιός. Έχω γενικά πολλές ιδέες για να βοηθήσουμε να τηρηθούν οι κανόνες ασφάλειας ακόμα καλύτερα.

Ρωμάνου Μαρία, Γ3

psifos apodimon syntagma watch 01

Είναι πολύ βασικό να υπάρχουν σε κάθε σχολείο 5μελή και 15μελές , λόγω του ότι εμείς οι μαθητές περνάμε το μισό της μέρας μας στον σχολικό χώρο και με την ύπαρξη των Μαθητικών Κοινοτήτων, έχουμε την ελευθερία να αποφασίζουμε δημοκρατικά για τις λύσεις των προβλημάτων και τις μελλοντικές ενέργειες μαθητών-καθηγητών.Όπως πέρυσι έτσι και φέτος, έβαλα υποψηφιότητα στο 15μελές του σχολείου μας , διότι πιστεύω πως είμαι εύλογο-δυναμικό άτομο και έχω την δυνατότητα να υποστηρίξω μέχρι τέλους τη γνώμη όπως και τις αποφάσεις του μαθητικού μας συνόλου. Κατά την άποψή μου, σίγουρα υπάρχουν αρκετά και σημαντικά προβλήματα στο σχολείο μας , όπως βέβαια και σε κάθε σχολείο , τα οποία όμως συνήθως εμφανίζονται στην πορεία της σχολικής χρονιάς . Συμπερασματικά λοιπόν, οποιοδήποτε πρόβλημα και αν προκύψει , θα αντιμετωπιστεί με ομόφωνη απόφαση του συμβουλίου . Αυτό που θεωρώ σημαντικότερο σχετικά με τη λειτουργία των Μαθητικών Κοινοτήτων , είναι οι αντιπρόσωποι των τμημάτων και του σχολείου . Χωρίς κατάλληλους αντιπροσώπους με ανάλογες ικανότητες δεν πρόκειται να παρθούν σωστές αποφάσεις κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Ψαθά Ζαχαρούλα, Γ3

psifos apodimon syntagma watch 01

    Η άποψη μου για την λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων είναι πως είναι μια χαρά απλά έχουν μερικά λάθη ως προς την επικοινωνία. Θέλω να είμαι στο 15αμελες για να λύσω τα προβλήματα που υπάρχουν ή που θα υπάρξουν στην σχολική μας κοινότητα. Ένα σημαντικό πρόβλημα θεωρώ τα πολλά άτομα μέσα σε μια τάξη και το ότι δεν γίνεται θερμομέτρηση πριν μπουν τα άτομα στο σχολείο. Το πρώτο δεν γνωρίζω πως θα λυθεί αλλά το δεύτερο με το να αγοράσουμε έναν θερμόμετρο. Θα μπορούσαν να γίνονταν περισσότερες εκδηλώσεις ώστε να μαζεύεται και να συζητάει για τα διάφορα προβλήματα που την απασχολούν

Ροποτός Γεώργιος, Γ3

psifos apodimon syntagma watch 01

    Θεωρώ ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στο σχολείο και ειδικά στο σχολείο μας διότι ο Κ. Κατσανος μας έχει δώσει περισσότερες ιδιότητες σαν το πάρτυ που είχαμε κάνει. Πιστεύω ότι θα βοηθήσω αρκετά και τους συμμαθητές μου και όλο το σχολείο 

Αντώνης Παντελίδης, Β2

psifos apodimon syntagma watch 01

   Η λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων πιστεύω είναι καλή άλλα θα ήταν ποιο καλή άμα είχανε καλύτερη επικοινωνία. Θέλω να εκλεχθώ γιατί θέλω το καλύτερο για το σχολείο και τους συμμαθητές μου. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο

Φώτης Σένια, Γ5

psifos apodimon syntagma watch 01

    Οι Μαθητικές κοινότητες είναι σπουδαίο κομμάτι της σχολικής ζωής, είναι ένα κύτταρο δημοκρατίας . Δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν στη δημοκρατική ζωή παίρνοντας αποφάσεις για πράγματα που τους αφορούν. Θα ήθελα να συμμετέχω και να προτείνω λύσεις για τα προβλήματα που αφορούν το σχολείο μέσα από το διάλογο, να συνεργαστώ με άλλα παιδιά ώστε να παίρνουμε σωστές αποφάσεις. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που όλοι ζούμε, εξαιτίας της πανδημίας θα μπορούσαμε να βρούμε κάποιες λύσεις για να γίνουν οι ώρες παραμονής μας στο σχολείο λίγο πιο ευχάριστες. Βέβαια αυτό είναι ένα προσωρινό πρόβλημα, ελπίζω. Θα ήθελα να συμμετέχω ενεργά στη διοργάνωση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων. Μπορώ να προτείνω τις ιδέες μου , τις απόψεις μου, οι οποίες να συζητηθούν.Οι αποφάσεις της Μαθητικής Κοινότητας να γίνονται αποδεκτές και σεβαστές από μαθητές, καθηγητές και γονείς οι οποίοι καλό θα ήταν να συνεργάζονται.

Παναγιώτης Σκούρος , Α2

psifos apodimon syntagma watch 01

    Την Παρασκευή θα ψηφίσουμε για να επιλέξουμε τους συμμαθητές μας που θα αποτελούν το δεκαπενταμελές μαθητικό συμβούλιο για την φετινή σχολική χρονιά. Οι Μαθητικές Κοινότητες είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της σχολικής μας ζωής. Μέσω των Μαθητικών Κοινοτήτων μαθαίνουμε να συμμετέχουμε σε αποφάσεις που μας αφορούν, παίρνουμε πρωτοβουλίες, κάνουμε διάλογο και έχουμε τη δυνατότητα να βρίσκουμε λύσεις σε προβλήματα που προκύπτουν.
Φέτος, βάζω υποψηφιότητα για το δεκαπενταμελές για να συμμετέχω κι εγώ ενεργά στη δημιουργία του μαθητικού μας συμβουλίου. Θεωρώ τον εαυτό μου δραστήριο, υπεύθυνο, οργανωτικό, συνεργάσιμο, συνεπή και έχω πολλή όρεξη για δουλειά για να οργανώσουμε ότι καλύτερο για την «ιδιαίτερη» σχολική χρονιά. Επιλέγοντας τους κατάλληλους εκπροσώπους για το δεκαπενταμελές μας συμβούλιο, θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε όλοι μαζί μια δημιουργική σχολική χρονιά.

Κωνσταντίνος Σαββίδης, Β5

psifos apodimon syntagma watch 01

    Θεωρώ ότι η λειτουργία του κάθε τμήματος ξεχωριστά όσον αφορά την διδασκαλία και την εκμάθηση γίνεται ορθά. Βέβαια η κατανομή των μαθητών σε ορισμένα τμήματα υπερβαίνει το σύνολο / όριο με αποτέλεσμα την αναποτελεσματική διδασκαλία και με βάση των σημερινών συνθηκών ( covid 19)  η αραίωση των τμημάτων συνιστάται αναγκαία, για την ασφάλεια και την υγεία μας. Θα ήθελα να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου, διότι θέλω να συμβάλω στην ομαλή συνύπαρξη μαθητών και καθηγητών,στην λήψη αποφάσεων και στην λύση προβλημάτων σχετικά με το σχολείο. Αρχικά όπως προανάφερα υπάρχει το πρόβλημα στον αριθμό μαθητών σε ορισμένα τμήματα . Επίσης , πρέπει να ξεκινήσει η λειτουργία των εργαστηρίων για την καλύτερη διδασκαλία, καθώς υπάρχει επαφή με τα αντικείμενα και όχι μόνο η θεωρία. Πιστεύω ότι υπάρχει λύση σε αυτά τα προβλήματα ξεκινώντας από την διαχώριση των μαθητών με μετεγγραφή σε άλλα τμήματα ώστε ο αριθμός να είναι ισάριθμος. Θεωρώ αφού τα τμήματα θα είναι ισάριθμα και μετά από κάθε μάθημα θα γίνεται απολύμανση, τα εργαστήρια θα μπορούν να λειτουργούν και πάλι. Κάτι άλλο που θεωρώ σημαντικό σχετικά με τη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων είναι ότι οι μαθητές δεν σηκώνονται στον πίνακα . Συνήθως οι καθηγητές δεν σήκωναν στον πίνακα τους μαθητές μόνο για να τους εξετάσουν καθώς και για να καταλαβαίνουν καλύτερα οι μαθητές αυτό που διδάσκονται.

Μπάμπαλη Ιωάννα, Α2

psifos apodimon syntagma watch 01

    Θα ήθελα την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία των συμμαθητών μου για να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερες σχέσεις και να βοηθήσω σε κάθε πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν και θα χρειαστούν μια συμβουλή. Είναι η πρώτη μου φορά που βάζω υποψηφιότητα και θα ήθελα πολύ να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου μας γιατί πιστεύω πως είμαι ικανή να βοηθήσω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τα υπόλοιπα παιδιά, παρόλο που δεν μπορώ να υποσχεθώ την πραγματοποίηση όλων των ζητημάτων σας λόγω της πανδημίας που μας έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα. Θεωρώ πως το γεγονός ότι δεν γίνεται θερμομέτρηση στους καθηγητές και στα παιδιά που εισέρχονται στο σχολείο είναι ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα, και για να λυθεί, θα μπορούσε κάθε μαθητής να συμμετάσχει με ένα μικρό χρηματικό ποσό για αγορά θερμομέτρου. Θα ήθελα να υπάρχουν κάποια κοινά διαλείμματα με τους μαθητές από όλες τις τάξεις για να ανταλλάζουμε ιδέες και να έρθουμε όλοι πιο κοντά.

Μπελεγράτη Μαργιέτα, Γ2

psifos apodimon syntagma watch 01    Οι μαθητικές κοινότητες αποτελούνται από όλους τους μαθητές που φοιτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εκπροσωπούνται κυρίως από το δεκαπενταμελές συμβούλιο. Οι μαθητικές κοινότητες δραστηριοποιούνται κυρίως γύρω από τα προβλήματα που απασχολούν τους μαθητές. Για αυτό είναι σημαντικό να συμμετέχουμε ενεργά σε όλη τη διαδικασία δημιουργίας και δράσεως του δεκαπενταμελούς. Οι μαθητικές κοινότητες αποτελούν θεμέλιο λίθο της δημοκρατίας. Πιστεύω πως παρόλο που δεν συμμετείχα στα προηγούμενα δεκαπενταμελή συμβούλια πιστεύω ότι μπορώ να συμμετέχω ενεργά σε όλες τις δράσεις και πρωτοβουλίες του δεκαπενταμελούς συμβουλίου και με άριστη συνεργασία δεκαπενταμελούς και συμβούλιο διδασκόντων να συμβάλουμε όλοι μαζί στην βελτίωση του σχολείου μας τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε υλικό δυναμικό. Η πρωτόγνωρη σχολική χρονιά που βιώνουμε φέτος θα χρειαστεί την συμβολή όλων μας για να γίνει καλύτερη. Λόγω της υπάρχουσας υγειονομικής κατάστασης η πραγματική απόσταση ανάμεσα στους μαθητές και καθηγητές δημιουργεί προβλήματα επικοινωνίας τόσο σε γνωστικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Για την συγκεκριμένη κατάσταση είναι δύσκολο να βρεθεί μια κάθετη λύση όμως πρέπει να δοθεί στους εμπλεκόμενους δυνατότητα συζήτησης και διαβούλευσης προς εξεύρεση λύσεως. Η έλλειψη καθηγητών και η δημιουργία κενών ωρών δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στο σχολείο για αυτό και θα πρέπει να μην σιωπούμε αλλά να διαμαρτυρηθούμε με γνώμονα πάντα την δημοκρατία. Πρακτικό πρόβλημα επίσης υπάρχει με τους μαθητές που προσέρχονται στο σχολείο με ποδήλατο και άλλα μέσα για να οποία δεν υπάρχει υποδομή για την στάθμευσή τους. Εν κατακλείδι θα υπάρξουν και άλλα προβλήματα μεγάλα και μικρά θα ήθελα να συμμετέχω ενεργά στο να βρεθεί λύση. Για να λειτουργήσει σωστά ένα σχολείο ανάμεσα στους εκπρόσωπους θα πρέπει (ή θα ήταν κάλο) να συμπεριλαμβάνονται παιδιά από όλες τις τάξεις. Ιδιαίτερα τώρα που η κάθε τάξη έχει διαφορετικά ωράρια και δεν υπάρχει εύκολη επικοινωνία ανάμεσα στις τάξεις , ώστε να ακούγονται τα αιτήματα και οι απαιτήσεις από κάθε μαθητική ομάδα(τάξη/τμήμα).

Δούλου Αγγελική, Γ4

psifos apodimon syntagma watch 01

   Πιστεύω ότι οι μαθητικές κοινότητες είναι κάτι πολύ σημαντικό στο σχολείο διότι έτσι υπάρχει δημοκρατία , η ισότητα όλων των ανθρώπων και οι ανθρώπινες αξίες . Φέτος θα ήθελα να είμαι στο 15μελες του σχολειου μας γιατί πιστεύω ότι έχω επιμέλεια για ότι κάνω . Δεν απαιτώ να γίνω πρόεδρος αλλά τουλάχιστον αναπληρωματικό μέλος .Επιπροσθέτως ότι πρόβλημα και αν προκύψει θα είμαι πάντα δίπλα να βοηθησω τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για να νιώθουν άνετα και ωραία. Τα σημαντικότερα προβλήματα τελευταια είναι τα βρώμικα θρανία. Οι μαθητές παραπονούνται για το ότι τα θρανία τους δεν είναι καθαρά την επόμενη μέρα . Θα μπορούσαμε να λύσουμε το πρόβλημα βοηθώντας τις καθαρίστριες και να καθαρίζουμε τα θρανία μόνοι μας ο καθένας το δικό του .Οι μαθητικές κοινότητες υπάρχουν για να μαθουν οι μαθητές για την δημοκρατική ζωή μας, να γίνουν υπεύθυνοι για ότι κάνουν, να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους και τέλος , για να μάθουν ποια δικαιώματα και υποχρεώσεις έχουν.

Τσακρίγκινα Μουράτ Αλεξανδρα, Β2

psifos apodimon syntagma watch 01

    Η λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων είναι πολύ σημαντική για κάθε σχολείο. ΟΙ Μαθητικές κοινότητες βοηθούν στην ελεύθερη έκφραση των ιδεών των μαθητών και στην επίλυση των προβλημάτων του σχολείου με δημοκρατικές διαδικασίες. Μέσω του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων μπορούν να προτείνουν στο σύλλογο των καθηγητών λύσεις για τα ζητήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Επίσης μπορούν να διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες και κοινωνικές δράσεις πάντα βέβαια με την έγκριση της Διεύθυνσης του σχολείου. Θέλω να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου γιατί πιστεύω ότι μπορώ κι εγώ με τη βοήθεια και την συνεργασία και των υπολοίπων μαθητών να βοηθήσω, ώστε το σχολείο να γίνει ένας χώρος ευχάριστος για τους μαθητές και τους καθηγητές. Μόνο έτσι το σχολείο θα βοηθήσει στην μαθησιακή και συναισθηματική εξέλιξη των παιδιών. Τα προβλήματα που έχει το σχολείο, ειδικά τώρα λόγω της πανδημίας είναι οι ελλείψεις καθηγητών, ο μεγάλος αριθμός παιδιών σε κάθε τμήμα, η κατάργηση των εκδρομών και η αντικατάστασή τους με περιπάτους κ.λ.π. Πιστεύω πως με το διάλογο, τη συνεργασία μεταξύ μας αλλά και με την βοήθεια του συλλόγου των καθηγητών τα προβλήματα αυτά μπορούν να επιλυθούν. Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε το σχολείο μας ένα χώρο ελκυστικό για μαθητές και καθηγητές.

Λαμπαδάκης Παναγιώτης, Β4

psifos apodimon syntagma watch 01

   Η άποψή μου για τη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων είναι ότι μαθητές θα πρέπει να μπορούν να πραγματοποιήσουν κάποιους σκοπούς απέναντι στους μαθητές και στην οργάνωση του σχολείου. Προσωπικά θα ήθελα να εκλέγω στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου διότι πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω σε αρκετούς τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς έχει κύριο θέμα τον ρατσισμό. Όσο μπορώ περισσότερο θα προσπαθήσω ναι μειώσω τα ρατσιστικά σχόλια απέναντι στους μαθητές διότι όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα ανεξαρτήτως φύλου, τύπο σώματος η εθνικότητας. Επίσης έχω παρατηρήσει πως στο σχολείο μας υπάρχουν αρκετά τέτοια σχόλια τα οποία δεν φτάνουν ποτέ στα αυτιά των καθηγητών, έτσι θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε μία σχέση οικειότητας με τους μαθητές ώστε να μπορούμε να λύνουμε εμείς αυτά τα θέματα και τα παιδιά που δέχονται αυτά τα ρατσιστικά σχόλια να μη νιώθουν άβολα για το σώμα τους η την εθνικότητα τους και για το τι πραγματικά είναι αλλά να νιώθουν άβολα τα άτομα που κάνουν τα σχόλια.

Τσάλλα Ευαγγελία, Β5

psifos apodimon syntagma watch 01

   Οι μαθητικές κοινότητες είναι πολύ σημαντικές διότι μπορούμε οι μαθητές ναπουμε γνώμες και προβλήματα για το σχολείο μας . Θέλω να εκλεγώ για να βοηθήσω στη βελτίωση του σχολείου μας. Το πιο μεγάλο πρόβλημα είναι τα ωράρια των αστικών λεωφορείων . Για να το λύσω αυτό το πρόβλημα θα μιλούσα στη Δευτεροβάθμια να πει στο αστικό ΚΤΕΛ να περνάνε από τη στάση τις ώρες που βολεύει τους μαθητές .

Μαρία-Άννα Αλεξοπούλου, Α1

psifos apodimon syntagma watch 01

Οι μαθητικές κοινότητες πρέπει να λειτουργούν σαν μια μικρή κοινωνία με οργάνωση όπου θα ακούγονται όλες οι απόψεις και οι επιθυμίες μαθητών και καθηγητών και με συζήτηση θα παίρνονται αποφάσεις για θέματα που θα δημιουργούνται. Πρέπει να εφαρμόζονται από όλους οι κανόνες με υπευθυνότητα για να λειτουργούν όλα στην εντέλεια. Θα ήθελα να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο για να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ στην οργάνωση της μαθητικής κοινότητας, στην εύρεση λύσεων για προβλήματα που θα δημιουργούνται αλλά και στην οργάνωση δημιουργικών δράσεων.Τα προβλήματα που έχω εντοπίσει στο λίγο καιρό που βρίσκομαι στο Γυμνάσιο είναι ότι κάποια εποπτικά μέσα χρειάζονται αντικατάσταση για να είναι πιο ποιοτικό το μάθημά μας και θα μπορούσαμε σαν 15μελές μαζί με τους καθηγητές μας να κινητοποιήσουμε το Δήμο ή άλλους φορείς για να μας βοηθήσουν στην αντικατάστασή τους. Κάτι ακόμη που θεωρώ ότι χαλάει την αισθητική του σχολείου είναι τα γκράφιτι στους τοίχους. Σαν λύση σε αυτό προτείνω όχι απλά να βάψουμε τους τοίχους, γιατί τότε θα το ξανακάνουν. Αν όμως επιλέγαμε μια ομάδα μαθητών με ταλέντο στα καλλιτεχνικά και τους ζωγράφιζαν, τότε θα είχαμε ένα πολύ όμορφο σχολείο με τοίχους γεμάτους ζωγραφιές. Πολύ σημαντικό για τη λειτουργία των Μαθητικών Κοινοτήτων θεωρώ το να ακούγονται οι γνώμες, τα προβλήματα και οι προτάσεις όλων,μαθητών και καθηγητών και όλοι μαζί να εργάζονται για το καλό του σχολείου. Θα ήθελα πολύ να μου δώσετε την ψήφο σας για να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο και να βοηθήσω στην οργάνωση του σχολείου.

Στάμου Κατερίνα, Α2

psifos apodimon syntagma watch 01

   Κατά τη γνώμη μου, οι Μαθητικές Κοινότητες μπορούν να προσφέρουν πολλά στη λειτουργία του σχολείου. Πρώτα απ? όλα, διευκολύνουν τη συνεργασία και τη συνεννόηση των μαθητών και των καθηγητών ή των μαθητών μεταξύ τους και, φυσικά, εκπροσωπούν τους μαθητές, μεταφέροντας τα αιτήματα, τους προβληματισμούς και τις απορίες τους στον σύλλογο τον καθηγητών και τον διευθυντή. Παίζουν, λοιπόν, πολύ σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα του σχολείου. Θέλω να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου μου, για τρίτη χρονιά, επειδή θεωρώ ότι φέτος μπορούμε, μέσω του 15μελούς και σε συνεργασία με τα 5μελή και τον σύλλογο διδασκόντων, να πραγματοποιήσουμε πολλά από τα αιτήματα που έχουμε ως μαθητές όλα αυτά τα χρόνια. Δυστυχώς, κάποιες από τις δράσεις που πραγματοποιούνταν τα προηγούμενα χρόνια, όπως τα σχολικά πάρτυ, δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν φέτος, λόγω του κοροναϊού, παρ? όλα αυτά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Υπάρχουν διάφορα προβλήματα τα οποία αφορούν όλους εμάς, τους μαθητές, και τα οποία θα πρέπει να λύσουμε, όπως:
A
) Η έλλειψη παγκακιών. Το σχολείο έχει υπερβολικά λίγα παγκάκια, τα οποία δεν φτάνουν για όλες τις τάξεις, κυρίως τώρα με τον κοροναϊό, που δεν επιτρέπεται να κάθονται πολλά παιδιά στο ίδιο παγκάκι. Γι? αυτό πρέπει να αποκτήσουμε κι άλλα.Β) Η έλλειψη ενημέρωσης για θέματα που μας απασχολούν, όπως η ανθυγιεινή διατροφή, η παχυσαρκία, το κάπνισμα, η σεξουαλική αγωγή, τα δικαιώματα του παιδιού κ.ά. Γ) Η κακή χρήση του eclass, που αυξάνει τον φόρτο εργασίας όλων των μαθητών. Δ) Η καθαριότητα του σχολείου.

Επίσης, θα μπορούσαμε να προτείνουμε και εμείς προορισμούς για τις επισκέψεις και τους περιπάτους, ώστε να επισκεπτόμαστε προορισμούς που ενδιαφέρουν και εμάς. Σκοπός όλων αυτών είναι η φετινή χρονιά να κυλήσει όσο πιο ευχάριστα γίνεται για όλους τους μαθητές και να κάνουμε τη σχολική μας ζωή πιο ενδιαφέρουσα και λιγότερο κουραστική.

Μαλλές Ιωάννης, Γ2

psifos apodimon syntagma watch 01   Κατά την γνώμη μου οι μαθητικές κοινότητες είναι πολύ σημαντικές για την λειτουργία του σχολείου, διότι διευκολύνουν στο να πέρνονται αποφάσεις και να βρίσκονται λύσεις στα προβλήματα  που δημιουργούνται κατά την διάρκεια του σχολικού έτους. Θέλω να εκλεγώ στο 15μελές συμβούλιο του σχολείου για να βοηθήσω σε κάθε πρόβλημα που θα προκήψει και επίσης να προσπαθήσω να πραγματοποιήσω κάθε σωστά βασησμένο αίτημα.Κάποια προβλήματα του σχολείου προέκυψαν λόγω του ιού, έτσι λοιπόν σε περίπτωση που χαλάσει η μάσκα κάποιου μαθητή δεν υπάρχουν μάσκες για να του δωθούν. Επίσης θεωρώ οτι μεταξύ μας θα έπρεπε να υπάρχουν  διαχωριστικά πλέξι-γκλας για να προστατέυομαστε ακόμα περισσότερο και ειδικά τα παιδιά που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Όλο το σχολείο πρέπει να συνεργαστεί για να παρθούν αποφάσεις αλλά δεν γίνεται να πάει όλο το σχολείο στο γραφείο των καθηγητών. Γι?αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχουν οι μαθητικές κοινότητες.

Θάνος Τσινίας Β2

psifos apodimon syntagma watch 01

   Η άποψη μου είναι ότι η μαθηματική κοινότητα χρειάζεται γιατί το σχολείο ως ζωντανός οργανισμός προετοίμαζε τα παιδιά με την μαθηση και τη αγωγή για μια σωστή και αποδοτική ζωή.Για τον σκοπό αυτό καθιερώνει το διάλογο και τη συνεργασία ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή. Θέλω να εκλεγώ για να συμμετέχω στη μαθηματική κοινότητα. Ένα σοβαρό πρόβλημα είναι η επικοινωνία μαθητών και καθηγητών η λύση είναι με διάλογο και συνεργασία. Το σχολείο ετοιμάζει τα παιδιά να ζήσουν ως ελεύθεροι και δημοκρατικοί πολίτες.

Ανέστης Παλαιολόγος Γ2

psifos apodimon syntagma watch 01

   Η άποψη μου είναι να μειωθούν τα άτομα στις τάξεις λόγο του κοροναϊου.Για να βοηθήσω το σχολείο μου και τους συμμαθητές μου και να προσπαθήσω να λύσω όσο το δυνατόν περισσότερο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ενα από τα σημαντικότερα προβληματα του σχολείου μας είναι η έλλειψη καθηγητων. Η καθαριότητα στις αίθουσες και τα σπασμενα θρανία.

Γεράσιμος Μάρος, Β1

psifos apodimon syntagma watch 01